söndag 5 oktober 2008

Ny hobby

Jag har gått med i en skrivgrupp. Vi skriver historier från livet och fantasin. Eller så skriver vi om våra åsikter, tankar och reflektioner. Jättekul! På engelska. För nu känner jag att jag behöver träna upp engelskan igen. Det är lätt att stagnera. En skrivgrupp är nog mer vad jag söker egentligen, i alla fall just nu, eftersom jag är mer intresserad av att uttrycka ideer och tankar - och jag tror inte det är inte min grej riktigt att skriva "dagbok" på nätet. Mitt dagliga liv är ganska ointressant plus att jag är väldigt rädd om mitt privatliv :-)

Så om ni inte ser några inlägg här på ett tag, så vet ni vad jag håller på med !

Ha en skön höst!

4 kommentarer:

aurorabuddha sa...

Det later ju jattespannande! Lycka till!

Jag tror att jag har haft nat fel med mina linkar... det visade inte att din blogg var uppdaterad... :o(

Lullun sa...

Men vad kul med en sådan kurs!! Fast lite tråkigt för egen del om du lägger ner bloggen; jag tycker verkligen din blogg är bra! Gillar just alla dina funderingar. Behöver inte alls vara så personliga och dagboksaktiga inlägg tycker jag. Men helt klart; är det skrivarkursen som känns rätt för dig tycker jag verkligen du ska ge den all den tid och energi du känner för! Låter verkligen spännande! :-)

Musikanta sa...

Kan du inte göra båda sakerna? Gå på skrivarkurs och sen rapportera från denna i din blogg. Det verkar väldigt spännande, tycker jag. Håller med Lullun, synd om du lägger ner bloggen helt!

Lilla B sa...

Man kan väl ha två hobbies igång samtidigt?
Håller helt med Musikanta i hennes resonemang.